ännu en dag...

hemma med våra barn Kajsa och Vilma. Båda har varit sjuka nu igen, Kajsa i feber och Vilma i magsjuka. Skitkul!! Så nu får jag köra shift med Jonas, när han kommer hem från jobbet åker jag dit. Nu kommer nog husbygget igång lite mer snart. Det har börjat att schaktas på våran tomt, Den jättestora eken ,har Apa Mario tagit ner åt oss. En mer otrolig människa än han till ´å klättra i träd har jag aldrig vait med om. Han exakt som en apa, sitter i toppen på trädet på ett kick! Jag som har höjdskräck håller mig med båda fötterna på marken. Men nu känns det som man har börjat ta sig genom denna otroliga pappersexercis som det är när man ska bygga hus.Det är ju tur att vi inte visste detta innan för då hade vi nog aldrig byggt nytt! Kommer lägga in lite bilder som finns på grejor jag vill ha i huset snart. Finns ju en hel del....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0