Det händer nå´t hela tiden

Ja, jag och många andra trodde nog att det skulle "stå still" när man kom så här långt. Men det gör det inte!! Jag tycker attt det händer mängder hela tiden, jag hinner knappt med funderingar. Kan ju va för att jag själv har en del att stå i, men det är ju bra i dessa lågkonjukturtider, Synd att klaga alltså!!!!
Snickarna plitar på ordentligt, nu har det fått i alla fönster och dörrar och tätat dessa. Väggarna har täckts med första lagret( det tjocka) isolering. Nästan hela taket på övervåningen är färdigglesad. Jonas har dragit alla vatten,värme och avloppsledningar i huset, sen ska allt bara kopplas ihop i farstudelen. Plåtaslagen Skoog har dragit färdigt all ventilation i huset ( till & frånluftsaggreat), blev en del.
Snart börjar trädgårdsdelen, då blir det jordvärmegrävning , vilket jag tycker är det absolute jobbigaste. Ett sån´t bök rent ut sagt! Det brötas över allt känns det som då mé slangar ´å så´n skit.*suck* Skönt att det snart är över. Se´n blir det till att så slänterna , så att de hinner sätta sig ordentligt till hösten / vintern.

Upp som en Sol.......

Kommentarer
Postat av: IDO

Så hampa i slänterna det binder bra :)

2009-04-03 @ 12:12:14
Postat av: Linda

s Ska du komma förbi på en röka då eller?? s

2009-04-03 @ 16:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0