Bubbelkaret är på plats!!!!

Dax att uppdatera er lite igen! Vi fick vårt bubbelkar i Fredags,så Jonas och storebrorsan Jocke bar det på plats utan problem i Lördags. Väldigt mycket smidigare än vad både Jonas och jag hade föreställt oss. Spottarna i taket är oxå ditsatta och inkopplade. Blev skitbra det oxå. Vi är verkligen supernöjda med allt hittills!!! Igår kväll fixade vi upp lite trådbackar till klädkammren uppe, så vi kan få in våran badlakan ´å lakan där. Då behöver vi ju inte gå så långt för att hämta dem. : )! Bekväm man är nu för tiden......Jag har även börjat sy upp draperi till "garderoben" vi entrén där nere. Kommer att visa bild på detta med naturligtvis, ni måste ju se att jag gjort nå´t med huset.*ler* Våra badmöbler till badrummet uppe får vi inte på detta året,utan de kommer senare i Januari. Gör ju inte så himla mycket, det mesta är ju nästan där. Ska fixa in lite kort på allt ikväll, tänkte jag....så håll ut
....det kommer mera.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0