Ja,då har jag uppdaterat lite igen!!

Som synes har jag fått till några nya bilder från badrummet. Föhoppningen är att vi ska få badkaret i dag. Hoppas,hoppas....... Då ger jag er lite mer bilder, det är så himla kul. Vi har tidig julafton hemma varje kväll nästan känns det som. : - ) Jag tror att elektrikern är på G hemma, hoppas det iaf! Vill liksom bli lite mer färdig nu, så vi kan möblera färdigt nå´ngång. `å koplla bubbelbadet, Jonas absoluta höjdpunkt!!! Det är det som är det stora samtalsämnet hemma nu vajekväll, mellan Jonas och barnen. "snart får vi vårat bubbelkar, ´å då vill ni väl bada" hör jag och har hört ett bra tag nu. *s* Förväntansfulla precis som på Julafton. Härligt!!! Själv bara njuter jag faktiskt av att bara få komma hem, för det är så underbart skönt att komma hem till et helt nytt hus, ´å känna att man är skitnöjd på ren svenska!! Denna känslan hoppas jag att jag får behålla ett bra tag til, för det är så helt underbart!!!
Mer update kommer inom det snaraste alltså, så håll ut, det kommer mera.........

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0