Fredag, ´å dagarna går så otroligt fort.

Jag det känns som om jag skulle behöva 12 timmar extra på varje dygn. På jobbet har jag haft fullrulle i butiken hela veckan, vilket medför att jag inte hinner ett skit på kontoret. Blir lite jobbigt när jag halkar efter. Men, men det löser sig alltid. Man ska ju blicka framåt inte bakåt, och jag försöker faktiskt hålla mig till det mottot! Känns väldigt mycket enklare då, enda nackdelen är att en dag bara flyger förbi. Igår var jag på HV- Frölunda, sann HV-faan som jag är så satt jag naturligtvis och drog några eller ganska många ramsor om och till domaren. Det var ju verkligen domarkatastrof!!!! Jag va ganska irriterad. Men man måste försöka hålla sig lite i skinnet när jag var i så trevligt sällskap som Ingela och Ulrika på JP och Malin från ModeLinn i Mullsjö. Så kanontrevligt var det! hoppas det blir nå´n mer gång. Jag sätter ganska stort värde som småbarnsmamma att få komma ifrån ibland ´å bara vara helt själv. det blir ju inte så ofta. Men visst har ju jag mig själv ´å skylla. Man behöver ju inte jobba på pappas företag, Bygga nytt hus och ha småbarn samtidigt *s*, Inte mycket planering vill jag påstå. Men det här är ju ganska likt mig, jag får ju mina ryck ibland och för det mesta nappar ju Jonas ´å då blir det ju så här. Men tänk va skönt se´n när alla ni andra får för er sån´t här, DÅ har vi ju gjort vårt och jag bara lever livet och kör folkrace ´å sitter på balkonegen ´å dricker vin.; ) , ´å Jonas leker med rallybilen. Tänk va skönt. Bra att blicka framåt!!!*s*
Vårt hus fortskrider, snart har snickarna spontat , lagt papp och läktat  halva taket. `Å jag kan bara säga det att ni som inte har byggt ett lösvirkeshus har gått miste om nå´t, det är så otroligt häftig känsla ´å se hur allt tar form, vart enda liten detalj gör så mycket skillnad. Det är verkligen SKIT HÄFTIGT!!! Det kommer att bli så bra, precis som VI vill ha det, utsikten fick vi på köpet säger både jag och Jonas, det var ju inget vi bortskämda Habobor tänkt på innan, man är ju så van vid att man ser vättern lite överallt så man tänker inte på det tillslut. Häpp dax ´å worka lite!

Tjoo ´å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0