Ja, det händer lite i Habo iaf.

Mamma blev vittne till ett bilinbrott mitt på ljusa dagen på parkeringen utanför Konsum i Habo idag. De smällde en bilruta på en V70 och snodde en portfölj i bilen. Morsan hade visst skrikit som faan till en annan kärring att ringa polisen. De såg ju aldrig nummerskyltarna, den bak var övertäckt med röd plast och den andra var inklädd i granris!!*s*  Sikka jäkla dårar det finns. Synd att de inte var på Habo Rör, de kunde fått sno hela våran V70 , och jag hade nog tackat dom efteråt! *ler*
Annars så är det väl som vanligt.
Garaget skulle vi ha gjutit platta på idag, men det får vänta tills de blir lite varmare längre fram i veckan. Annars jobb, jobb. Pappsen är hemma sjuk i influensan nu, 39 c i feber så han lär vi nog inte se nå´t av i denna veckan på jobbet. Men det funkar ändå, idag krängde vi iväg 2 pannbyten lite badrumsmöbler. Så det rullar på sin lilla gång.
 Var i Byarum och kollade in Figges rostobjekt till folkracebil i Lördags. Jag blev riktigt imponerad av hur man kan få så otroligt mycket energi och inspiation till att laga upp något så helt otroligt dåligt. Det var ju i stortsett bara ett rosthål från början, ETT jätterosthål som täckte hela golvet och ja, allt utom taket tror jag. Helimpad Figge, det är bara du som kan göra nå´t sånt och sen köra folkrace med den.*s* Ja, tänk vad vore världen utan folkraceentusiaster??? Jäkligt tråkig!! *s*
Tjolahopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0