Jag börjar få vårkänslor!!

Så¨jag ändrade om lite här i bloggen. Det här skulle visst va nå´t "Blom" tema. Blev lite kul tyckte jag, hoppas att det inte stör er som läser! Jag uppdaterar idag Torsdag em. med några bilder. Händer ju inte så jättemycket nu. Ska till Habo Järn & Bygg ´å kolla om panelen och fönsterna kommer denna veckan. Vi har ju tänkt grundmåla panelen 2ggr. innan den sätts upp. Blir lite smidigare så. Garaget och resning av takstolar kommer vi att få vänta med eftersom takstolarna inte kommer denna veckan, den mänskligafaktorn var framme och visade sig. Glömskan tror jag han heter.*s* Men allt har sin tid!
I EM. ska vi hämta kakel till badrumsväggarna. Vi passade på när det var extrapris!! Vita blanka 20x30 blir det i båda badrummen, golvet till badrummet nere har vi enats om svart, vit, grå mosaik. Jag ska bara leta ´å se vem som har det. Här i Habo har det tydlìgen utgått!! `å jag som brukar ligga före med sån´t?? Börjar jag få pensionärstendenser?? Köpa sån´t som utgått? *s* Finns nog i stan, där é de lite mer uppdaterade.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0