Lågkonjuktur?!?

Då borde man få leveranser snabbt?!? Har jag fått för mig iaf, men det verkar som att det tar lika lång tid som vanligt att få fram takstolar, panel, fönster. Nu står vi och väntar på allt. Vi fick beskedet att vi inte får panelen till huset denna veckan utan på Måndag!! `å jag som hade tänkt att vi skulle kunna grunda i helgen... Då rök den chansen oxå! Det hade ju varit perfekt annars. Men, men man kan ju inte få allt!
I dag har jag bokat vitvarorna till huset, å skönt att jag har betat av en grej till!! Jag hade ju nästan glömt av dem, jag hade ju beställt köket. *s* Tur det finns folk som påminner mig!!  Så nu återstår diskbänken, vi får se vad Janne på Purus kan åstakomma ; ). Annars håller vi på ´å velar Porslin till övervåningen och köksblandaren.*s* Roligt att man velar på det man jobbar med dagligen. Nu funderar vi på solfångare till jordvärmeanläggningen oxå. Det känns som om det skulle va lite häftigt ´å prova faktiskt, det går åt så mycket kulvert bara i och med att vi vill ha dem på garagetaket. Så vi får se vad det blir, man ska ju välja fabrikat där oxå, finns ju en hel uppsjö!!! Men det finns ganska olika kvalle har jag tagit reda på. Jag forskar vidare i detta ärende så får vi se.
Jag måste bara berätta att JAG har klättrat upp på stegen till andra våningen på huset idag!!! Jag som har värsta jäkla höjdskräcken!! *s* snickarna fick sig ett gott skaratt i varje fall. Men det blir så häftigt på balkongen sen!!

Tudiiluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0