Rapport.

Ja, här i Habo har det denna veckan varit poliser, poliser och poliser. Ta mig fasen överallt vart man än åker står det nå´n s´ån där snutbil. De har även civilbilar, vilka vi på Habo Rör( utom pappa ) uppmärksammat vilka det är. Pappa sitter tydligen och tittar på polisbilarna när han kör, vilket medförde att polisen stannade honom idag och påpekade att man skulle hålla hastigheten( vilket han tydligen inte gjorde, men klarade sig ändå) och att man tittar på vägen n'är man kör bil.*s* Där fick Mr. Claesson sig en lektion i hur man kör bil. Nå´t som vi i inte fått lära oss tydligen.: ). Lite roligt så länge man inte åker på böter. Jag själv har nu åkt igenom kontroll, efter kontroll och vinkat åt poliserna i tre dagar.Än så länge ler de och vinkar tillbaka, men undrar hur länge???*s* Snart stannar de väl , och ber mig sluta vinka och får böter i förargelseväckande betende kanske.*s* Rätt kul......Fast de é surt ´å få böter. Jag fick 1500 i våras för att jag inte hade på mig bilbältet i centrum. Satt ´å pratade med Jonas i telefon när han upplyste mig om poliskontrollen i centrum, då stod de redan och vinkade i mig!!'S* Tur att bilen var besiktigad och skattad ; )

Kommer in mer bilder i em. ang. husresningen.

Tjaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0