Torsdag 12/2 2009

Ja, nu har det dragit igång på allvar känns det som. Jag har hur mycket beslut som helst som ska fattas. ( Jonas får jag inte ur nå´t speciellt tycke, så nu ger jag upp). Jag har nog lagt upp förslag på ca. 50 olika tvättställ som jag kan tänka mig i badrummet på bottenvåningen, och Jonas säger att allt är fult! Igår fick jag nog. Då försökte jag få ur honom vad han tyckte va snyggt i tvättställsväg. Tror ni jag lyckades??? *s* Knappast, så nu rent ut sagt skiter jag i och fråga honom. Man kan ju inte hålla på ´å vela hur länge som helst, jag vet hur hans humör blir om det inte är bestämt när rören dras i väggarna.*ler* Så dax och ta saken i egna händer. Klart jag har ju Karolina( jobbar på Ahlsell för den som inte vet) som hjälp, vi tjejer fixar det mesta!!*S* Häftigt bli det iaf......och inte så jäkla dyrt heller, jag har ju min budget ´å hålla. Ökar det på nå´t måste jag snåla på nå´t annat.
Idag ska jag en sväng till Banarp för att kolla in lister. Har ju bestämt att jag ska ha nå´n "gammal stils" list ovanför fönstren på utsidan.Se´n ska vi ju ha lite högre golvlister än standard inne, vilka jag inte vet vad jag vill ha. Får ju inte bli för "krusidulligt", jag gillar gammalstil och enkelt! Hur det går ihop återstår alltså att se.*ler* Jobbigt petigt jag är!!! saaaaaaaaa får lite panik på mig själv ibland. Petkärring hade jag nog kallat mig. Kallas jag nog oxå av andra fast jag inte vet om det.*ler* Skata vet jag ju redan om, det lever jag kanske upp till emellanåt.*s* Häpp dax ´å fakturera lite, så vi har råd ´å bygga vårt hus.
Tjaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0