Avlopp och dränering

Ja, nu är avlopp och dränering lagda. Jonas var där i Lördags och gjorde färdigt det sista. I morgon kommer det nog på lite mer isolering på både husgrunden och garagegrunden. Sen ska det dras vatten och golvvärme. Men nu tycker man ju att allt bara tar skit långtid!! Man vill ju se hur huset tar form nu! Vi ( Jonas & jag) har diskuterat och diskuterat om vilken färg huset ska ha. Men heergud va veliga man kan va! Ena stunden Rött med vita knutar, andra stunden vitt med gråa dörrar, tredje stunden gult med vita knutar färjde vitt med mörkgrå dörrar och knutar. Jag tror nog att det sistnämda blir rättså läckert. vad tycker du??? Hjälp oss gärna lite genom att lämna för slag under kommentarer vid bilden ovan. snälla......!! Jonas bryr sig inte om vilket egentligen, men jag är tacksam för all hjälp jag kan få, jag é ju så hopplöst velig!!!
För övrigt så är det som överallt annars i Habo just nu, vattenpölar överallt. Mysigt ´å bygga hus i en lerhög då!'ler* Som man bäddar... brukar det heta! *s*
Hoppas att Telia kommer till jobbet och börjar gräva upp gatani morgon så att vi kan få igång internet, fax m.m. Känns lite tungt faktiskt, man é ju ganska beroende av internet där. Lägger in några bilder igen! Ha det så gott! På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0