Ja, äntligen har jag haft långledigt....

Så jätteskönt har det varit! Det var länge sedan jag har kopplat av så mycket som jag gjort de senaste 2 veckorna. Ja, gnabb mellan barnen är det för jämnan, men det är ganska mysigt. Man kommer ju ihåg hur man var själv i den där åldern...*s* Påhitt, ´å jäkelskap....ja, det får jag nog stå för...*ler*. Annars har det inte hänt så himla mycket mer än att vi har firat jul som de flesta andra familjer. Julafton hos svärföräldarna( Leif & Birgitta), och hos min farmor & farfar( Kerstin & Göte) på kvällen. Börjar bli lite av en tradition. Nästa år tänkte jag att vårt nya hus skulle vara klart så att vi kan fira julen hemma. Det är riktigt mysigt!!
Nu idag har jag och Jonas haft en "husgenomgång" igen.....för femtioelftegången!! Men det är ju så att man vänder ´å vrider på saker hela tiden, ´å det är ganska bra faktiskt. Man ser saker från lite olika håll. Just nu har vi kommit fram till att vi ska förbereda för en "vinteraltan" som jag kallar det. Det är ju smidigt nu när vi snart ska gjuta platta till huset och garaget. Det var ju det där om att tänka till innan.*ler*
Jag har lagt in lite bilder från våran tomt nu. Kommer lite mer snart framöver. Ska försöka bättra mig lite mer med uppdatering men det har ju inte hänt så mycket än. Måste bara tillägga att jag nu har varit inne på Humlebackens blogg!! Har ni inte varit där ta dig dit ´å titta, helt underbart hus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0