Ja, då har det varit ännu en dag ledigt...

Men nu räcker det för min del. Nu börjar jag bli tröttare och tröttare av att inte göra nå´t. Dax att återgå till gamla gängor igen, ska bli jätteskönt att allt blir som vanligt. Tycker ju om att jobba...( inte som andra*ler*). Idag har vi( jag , Kajsa, Vilma & Elvis)inte gjort mer än att hälsa på folk ´å snika fika ´å middag.  Tog en promnix til min farmor & farfar och snikte till oss lite fika på förmiddagen. Vid middagstid snek vi till oss mat hos mamsen och pappsen, sen gjorde vi inte ett skit mer. Jonas han var duktig ´å målade hela dagen, den stackaren..... Häpp, ska nu fortsätta kolla på "drömkåken" på tv *ler*, lite kul é den ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0