Pappa ville inget säga

Idag har dagen bara sprungit iväg. Började med besök på Habo Järn & bygg för att kolla in lite golv. Sedan jobbet , äta frulle, sen ner till Fiskebäck. Dax för utmätning av huset och garaget! Blir nog himla bra tror jag. Sen ringde min telefon om och om igen. Den ena frågan efter den andra....*suck* Hur djup ska brunnen vara? ( vi gräver en vattenbrunn som vi kan utnyttja till biltvätt, trädgårdsbevattning m.m), Ska ni använda fiberoptikledningarna? Ska ni koppla på Telias nät?  Ja, frågorna har haglat över mig idag, men jag har dock löst det mesta, man é ju kvinna!!*s* Vi kan ju göra många saker på engång.
Min syrra kom till mig på fm. och så frågade hon mig " Har pappa sagt nå´t?" Jag fattade inget? Vad?? Då smög det fram att han hade provstartat rallycrossbilen igår kväll.....och den nöp!! Han hade visst kommit in så skitbesviken sa syrran. Men han sa inget till mig i morse. Ville nog inte att jag skulle bli besviken......jag tog det inte så hårt. Men visst é det så typiskt oss!! Så nu skulle han visst riva isär motorn igen ´å kolla om det är motorrenoveringen som gjort fel, isf är det ju inte första ggn. Hoppas att det inte drar med sig för mycket, jag har ju inte så mycket pengar att kunna lägga på bilen just nu. Men, men vi får se. Får väl ta mig ett snack med bilen, den är ju bättre än mitt lilla äckel till folkracebil iaf!*ler* Häpp nog med deppa nu, dax att vika tvätt i massor!! Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Prinsen

Det är nog menigen att du ska hålla dig till lilla äcklet.He.He

2009-01-16 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0