Söndag och julgransplundring äntligen!

Ja, då har jag äntligen tagit tag i julgranen, ut åkte den inte men upp på vinden. Vi har ju plastgran, har inte bra erfarenhet av en "äkta" och klåfingriga och klängiga ungar. Plastgranar barrar ju inte brukar man höra. Men hur fel kan de ha!?!? Våran barrar fastän den är av plast, så det stämmer inte.( kan ju vara för att den står hos oss). Skitsamma nu är det gjort, ´å städat blev det oxå!
Jonas har försökt fixa till våran V70 för femhundrade gången känns det som, den bilen är det ständigt nya fel på!! Släcker vi en lampa så tänds en ny, jag brukar försöka släcka bensinlampan, och om en lampa é paj. Bensinlampan lyser ständigt när Jonas har haft bilen, han brukar skylla på att jag har bensinkortet. Det funkar ju några gånger, men sen lämnade jag över det till han för att den ursäkten inte skulle finnas.  Men nu idag!! Faktiskt har han tankat bilen med sitt Visakort!! Helt otroligt!! Dax att göra kors i taket! Kan bero på at han skulle ha bilen nu, annars hade han aldrig tankat!

I helgen har det inte blivit så himla mycket gjort i övrigt. Satt upp elskåpet, och kollat in våran nygräva vattenbrunn. Satans vad vatten det är i den!!
I morgon bitti bär det av till tandläkaren, jag hatar att gå dit. Har haft ett hål , ´å jag skulle ju naturligtvis testa att borra utan bedövning!!! Fy f**n var obehagligt det va!! Det gör ju inte ont, men det isar ju så jag höll på ´å vrida om nacken på den stackars tandläkaren....men billigt var det.*s* Ja, ja, jag har lärt mig nå´t iaf. Bedövning, bedövning.....
I morron ska jag å jonas ´å lärpojken Niclas på HV!!!! Dax ´å ta på HV tröjan för visst é man ett fan när man ska på hockey!!*s* "En tokkärring me HV- tröja..... man kan ju ana vad de andra tänker om en"!!! Det skiter jag i, jag gör som jag vill, ´å passar det inte så gå!
Lägger in lite bilder jag tog i helgen, ha det gött för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0