Gó morron alla!

Idag är det redan Onsdag.....snacka om att tiden springer ifrån en!!! Allt flyter på i husbygget. Ävervåningen är istorsett färdiggipsad oxå. Jonas spacklar stup iett känns det som. Lite här, lite där, ´å sen står han ´å limmar väv på väggen ´å när man kommer tillbaka en kvart senare står han ´å målar på väven?!?!? Igår var jag tvungen att fråga honom...Går det verkligen göra allt så snabbt??? "Klart det gör, det ser du väl", blev svaret. Jag tog det ´å knep käft. Jag menar han vet ju vad han gör, ´å jag behöver ju inte ifrågasätta mer. Jag är nog jobbigt som jag är ändå. Frågar ju allt?!?!? Jag kan se tankegången emmelanåt...." jäkla tjötkärring, gör det du ska istället". *s* Kan förstå dem!!
Igår kväll vävade/ målade Jonas tvättstugan, lite klinker på golvet där sen så, är det dax för montering. Gött!! Jag sorterade köket igår kväll, då upptäckte vi att handtagen måste fattas. *ler* tur att det bara är det!! Men vilken helt underbar superkänsla det är när ett kök kommer ihopmonterat!!!! Stommar, lådor,luckor allt sitter ihop!!!! Så underbart att slippa börja montera de där Ikea stommarna ´å skenor till förbannelse, ´å man tycker verkligen att det inte finns nån ände på det. Nu blir det bara ett par Ikeaskåp i tvättstugan. Det räcker. Nån som vill hjälpa till att montera?!??? : )
Idag förhoppningsvis ska vi till Värnamo ´å hämta vårt Tegel som vi ska ha uppmurat iköket vid kyl/ frys.
Sten sätter nog plattor i dag, spännande!!! Bilder kommer jag lovar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0