Lördag!!

Nu går det flyttlass!! Jag har idag lämnat bort kidsen till svärmor, för att kunna röja hela vinden!! Fy vilket jättejobb!! Varför sparar man på så himla mycket skit?? Jag förstår vitsen med att inte har källare och vind på nya hus. Man behöver inte det egentligen för man bara samlar på sig en massa som man aldigt kommer använda!! Så jag har haft storrensning. Jonas kommer att få åka till soptippen ett antal vändor på måndag!! : ) he,he. tur jag jobbar!! Se´n har vi burit in nästan hälften av takpanelen som vi ska ha på över våningen. Skitjobbigt!!!! Jag orkar knappt gör ett skit mer idag. Känns som om jag gjorde värsta gympasset på förmiddagen, med allt spring upp ´å ner för vindstrappan ´å se´n ut i bilen, ´å sen in igen ´å hämta mer....... Motion, det behövde jag verkligen!! : )
I morgon bär det av till Ikea ´å handla skåp till tvättstugan. Jonas ska följa med!!! Wow!!! Se´n är det väl mer målning för honom tror jag, ´å mer packning för mig. Skönt att allt snart är över!

Fy jag ska aldrig mer flytta!!

Tuuuudddiiiluuuuuuuu
!

Kommentarer
Postat av: Brandt

Stackars Jonas:)å behöva åka till Ikea alltså!!!



fan va snyggt huset blir:)

2009-06-15 @ 20:43:45
Postat av: Linda

He, he, Jonas åkte frivilligt!! Det är dock det enda han har varit med ´å valt under bygget!!s Han tyckte det var ganska skönt med en "vilodag" som han sa.

2009-06-16 @ 07:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0