Nu händer allt på engång!!

Tiden bara springer ifrån känns det som. Men nu har köket börjats monteras och kakelt börjat sättas i badrummet. Skönt, med tanke på att vi flyttar ner nästa vecka!!! : ) Ska bli riktigt skönt, även att vi kommer bo på en byggarbetsplats ett tag till. I morgon ska vi hämta innerdörrar, baxa ner ytterdörrarna, Jonas han fortsätter sin oändliga målning. Jag fattar inte hur han orkar??? Jag hade nog fått kramp bara jag såg en målarpensel vid det här laget. Själv har jag varit med barnen på Ikea och inhandlat plastbackar med lock, eftersom jag har fått för mig att det är smidigare att flytta så?!? sant, vetifasen vi får se! Jag har nu börjat flytta ner lite saker till garaget. Trädgårdsredska blomurnor m.m Känns såååå skitbra. Man vill ju bara lämna allt det gamla nu. Känns som attt vi går på nålar varje gång vi är på Långgatan, vad ska Vilma hitta på nu?!"?! Hon målar väl inte på väggarna?!?* phuu* , man är ju livrädd att nå´t ska hända. Uppdaterar mer i morgonkväll så håll ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0