Snart, snart!!

Nu jobbas det förbrilt med att hinna med så mycket som möjligt. Men vi kommer att sova ca. en vecka i husvagnen, men vi har dock tillgång till köket, badrummet och tvättstugan som tur är. Vi fick besked om att vi får kyl,frys, fläkt, tvättmaskin och torktumlare idag på fm.!! Yippie!!!!! Nu skulle vi haft lite mer el bara!!! Elektriker!!!! Huvudsaken att jag kan ha kylen på, då slipper jag ju slänga all mat i kylen på Långgatan. Våra innerdörrar som jag beställde för mer än 2 veckor se´n och som inte var leveranstid på Kommer inte före 8 Juli!! Skitbra!!! Männskliga faktron var framme igen med namnet glömska!! Han hade glömrt att beställa hem dem!! Supernöjd jag kännde mig som försökt att ligga stege före hela tiden för att slippa leveranstider. Lika så med golvet. Skulle ha skickats i för ca. 2,5 vecka sen, i Torsdags fick vi besked på Tisdag skickats det. Så kommer det idag??? Tror inte det!!! Vår trappa beställde  vi i Februari!!! Den har inte börjat tillverkas än!! Men han har lovat att vi ska få den nästa vecka?!? Hur går detta ihop?!?! Jag tänker inte fundera mer på dessa dilemman. Allt fixar sig tidsnog!! Kan ju hoppas att vi kan ha kalas för Vilma när hon fyller år snart. Kan ju bli lite bökigt med så många i husvagnen.*s* : ).
Ska försöka få inte lite fler bilder senare i kväll. Se´n har jag ingen tillgång till telenätet. De har nämligen inte kommit och kopplat på det i huset. Snabba leveranser!!! Så vi har varken tele, TV eller internet!!! Vart har vi flyttat?!?!? Ja,ja vi får väl spela Fia med knuff på kvällarna.*ler*
Jag höl på ´å laskade alla kvistar i paneletaket på övervåningen igår kväll. Vilket megajobb!! Hur mycket som helst!! Jag gjorde Hela Vilmas rum och nästan hela Kajsas rum se´n var klockan 10.

JAAAAG FICK PRECIS BESKED!!!! NU KL. HALV NIO PÅ TORSDAG MORGON!! GOLVET HAR KOMMIT!!! YES,YES!!!

Dax att jobba!!!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Önskar Er en trevlig midsommar.



Ps Vi kommer ner till Habo nästa helg 26-28 juni Då tittar Vi förbi en sväng Ds

2009-06-18 @ 10:59:44
Postat av: Linda

Ni är självklart välkomna på guidadtur!! : ) ´å en kopp kaffe kan vi säkert rota fram bland all bråte vi har. ; )

2009-06-23 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0