Uppdatering Fredag 12 Juni-09

Jag dax att uppdatera er lite granna i det äkta svenska sommarvädret!! Jag är så otroligt nöjd över all dränering vi har lagt ner i trädgården, för fy vad vatten de rinner i dem.
Nu i dag ska Jonas flytta ner garagegrejer till Fiskebäck. Vi måste ju se till att dem hamnar längst in, vi kommer ju att ställa in alla våra möbler framför där se´n. Vi kommer inte att kunna flytta in i vårt hus helt till Midsommar!! Vi får inte vår trappa, den har inte börjats tillverkas än. Känns lite surt med tanke på att vi beställde den i Februari!!! Vårt trägolv som ska vara i vardagsrummet och hela övervåningen får vi troligen inte heller. Det skulle vi har fått för ca. 2 veckor sen, skit, skit och åter skit!! De ska visst skicka det på Tisdag trodde de. Men med tanke på att det är Midsommarafton på fredag ´å inte så många som jobbar heldag på Torsdag så siktar vi på att vi inte får det i tid. Så vi kommer alltså att sova i vår husvagn, men vi kommer ju har tillgång till vår tvättstuga, badrummet nere och hela köket, så det går ingen nöd på oss. Det finns ju de som har det värre!!! : ) Annars rullar allt på som vi hoppats på, köket blir super. Vi är helt( eller rättare sagt jag åtminstonde Jonas uttrycker sig ju inte så mycket) super nöjda!! Jag kommer att uppdatera senare i kväll med lite bilder. Handtag sitter i köksskåpen, Peter( plattsättaren) har satt kakel i badrummet och lagt klinker i tvättstugan. Så den som väntar........

Tjilevippen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0