Äntligen!!

Nu har våra ytterdörrar kommit och idag eller i morgon kommer tydligen fönstren och altandörrarna. Vågar jag lita på detta Niklas?? *ler* Blir säkert bra, ni brukar ju fixa det mesta. Jag var på Habo Järn och tjyvkikade igår kväll på ytterdörrarna, de kommer bli kanonbra. Inte som alla andra. 
Bygget flyter på hela tiden, allt går så otroligt fort. Bra och duktiga snickare kallas det!( De du anders, bra reklam!) Nu vilken dag som helst ska plåtis komma och börja med farstutaket och allt annat plåtarbete. Det känns verkligen som om allt blir skitbra!! Jag & Jonas vi målar och målar panel, läkt foder.m.m Känns som om det inte finns nå´n ände på det just nu. Vi har nu grundat lite mer än 2/3 delar, och det känns kanongött, men vi tänkte att vi ska måla panelen en gång med den"riktiga" färgen nu innan den sätts upp. På så vi slipper vi ju måla huset det här året, utan det räcker ju med nästa år. Tur man har släkt så man har lokal att måla i. ( vi är i Bränninges gamla ungdjursstall) Bengt( min morbror) han ställer upp, en hyvens kille det!  Vill ni bygga, så fixar han tomter, han har mängder!! *ler*
Nu är det bara Erik( min andra morbror) som ska fixa bort den enort stora eken som ligger på grannens tomt. Undrar när det blir?? *ler*
Och ett stort TACK till svärmor & mamma som ställer upp och är barnvakt, utan er hade det inte rullat på så bra!!!

På lördag har jag fått order om att det blir grillning i Fiskebäck!( Jonas gav ordern). Det ska visst resas takstolar till garaget, så ni som vill och kan få gärna hjälpa till, ni som vill titta på och underhålla mig är naturligtvis oxå välkomna!! *s* Jag fixar korv och hamburgare och öl till den som vill ha det.*ler*.

Häpp nu ska jag se om jag kan få bild till min jäkla skruttdator som just nu inte vill visa mig nå´n bild när jag ska bokföra. Lite jobbigt!!
Men jag är ju kvinna, vi kan ju fixa allt!! *ler*

Tjo´åhej duktig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0