Det kommer inga fönster som utlovades denna veckan!!!

Jag blev lovad att våra fönster skulle komma denna veckan. Men den mänskliga faktorn var framme igen, svirro kallar jag HAN idag.*ler*. En blåsning alltså! De kommer inte förens om ca. 2 veckor!! Ska man lita på detta, eller rikta in sig på 4 veckor till kanske??? Jag som hade planerat ihop allt detta så himla bra. Det märks ju att det är män iblandade i det här, kvinnor hade fixat detta på stört!! Det är jag helt övertygad om eller hur!?!? Nu vetifasen hur jag klurar detta , vi måste ju måla som en F**n nu ju!! `å takstolarna är bestämt att resas i morgon, ´å grillning naturligtvis det viktigaste.*s* Mat måste man ju ha.......´å en del måste ju ha Öl sägs det.*s*
Häpp nu måste jag börja fundera på hur jag ska klura ihop detta, får nog bli över ett glas( blir nog 2) vin i kväll sen golar jag lös till "Så ska det låta".

Häpp,måste jobba.....Kommer uppdatering under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0