Det rullar på....

Plåtslagarna och snickarna jobbar på.Plåtslagarna håller på med farstutaket och snickarna ska nog börja invändigt nu. Lägga spånskivor på övervåningen så vi har nå´t att gå på. Blir lite smidigare så. Fönstren kommer troligen! i nästa vecka, om allt klaffar. Annars så målar jag och Jonas i oändlighet känns det som. Jonas ska börja dra lite värmeledningar till övervåningen i huset ikväll, själv ska jag MÅLA!!! Men för varje penseldrag jag tar blir det ett mindre. : ) Beställde våran värmepump igår. En CTC Ecoheat, vilket innebär att det blir jordvärme. Jonas fick viljan igenom vek som jag är!! ( han fick ju bestämma nå´t iaf.*s*)

Annars är det som vilken byggplats som helst , blött och skitigt till förbannelse! *s*

Kommer lite bilder senare i veckan. Syns ju inte så mycket nu.

Tuuuddiiillllluuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0