En helt otroligt fin morgon!!!!

I morse var jag i Fiskebäck och fotade lite så att ni har lite att kika på när ni besöker våran blogg. Så helt underbar morgon det var!! Solen sken lagom kallt och nästintill vindstilla. Helt underbart. `å då såg inte en vättern kall ut. *ler*

Snickarna de jobbar på otroligt snabbt. Allt bara flyger framåt enligt mig iaf.! Som det vrkar nu så ska de börja med isoleringen i taket, och fönstren när de komer. De ska ju komma idenna veckan är det sagt. Vet inte om jag ska tro på det, men,men jag hoppas!

Själv måste jag idag åka till Banarp och fixka lite Linda special"foder" till utsidan av huset. Den måste ju målas innan den ska upp. Se´n blir det nog till att måla läkt, igen. Tur att de snart är slut!!*s* Jonas ligger hemma sjuk, så jag får nog fixa detta som en kvinna..På egen hand!!*s*

Dax ´å jobba!!

Tjooolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0