Torsdagmorgon och jag är förvånansvärt pigg!!

Jag brukar inte vara pigg på morgonen, men idag lustigt nog är jag piggare än vanligt. Inte så mycket men ändå, det känns!!*ler* Vi hade barnvakt igår kväll igen. Nu fick svärmor rycka in, i måndags, tisdags var det morsan som ryckte in. Vad gör man utan sina mammor, de är ju faktikst lite bra ibland, även om de kan tjata om helt ovesäntliga saker ibland.*s*
Jonas var i huset och drog vatten och värmerör till övervåningen, medans jag ännu en kväll intog den där dödenstråkiga målarrollern!!! Fast nu var det faktiskt panelen jag målade inte läkt, så det gjorde att det gick lite lättare. Men jag var inte färdig förrens kl. 21 igår kväll, ´å då var jag trött. Tom .Elvis som var med mig, tyckte att det var tråkigt efter en timme och hoppade ut i bilen ´å satte sig.*ler*
Svärmor frågade oss om vi verkligen kom upp på morgonen när vi håller på så här. Det är klart vi gör med det är ooootrroligt segt, måste jag medge. Känns som om man skulle behöva va ledig en dag för att bara ligga hemma i sängen och sova....men icke!!!! Här ska jobbas!! Vi måste ju flytta till sommaren, så det vill till att ligga i!! Vila får vi göra se´n. Mentalinställning åt rätt håll så blir det ohyggligt mycket lättare!!

´Å nu har jag ändrat min bild på mig själv!! På mina läsares begäran, nå´n tycke inte att den gamla stämde in på mig, så nu har Jonas fotat mig iklädd min sk. "målarkläder!! Det ni! Nej, för den som tänker, det blir inga bikinikort till sommaren. *s*

`Å för den som vill vara med ´å hjälpa till, så blir det fler gånger. Med grillning och öl, jag lovar!!!*ler*

Upp ´å hoppa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0