Allt går så snabbt, jag hinner knappt mé.....

Herre gud vá snabbt allt går. Hur ska allt hinnas med??? Bara hoppas att allt kommer klaffa in i det sista , det har verkligen gått så jättebra hittills!! Allt har bara flutit på, inga hinder än. Hoppas att de håller sig borta ett tag till oxå. : ). Denna veckan har det reglats upp innerväggar både uppe och nere. Visst bli det bra?!?!  Jonas och jag la ner den sista golvvärmeslangen i Tisdagskväll, i badrummet på övervåningen. Jag hade lånat en fräs av "en kollega i branchen" kan vi säga. Allt  klaffar ju inte med hyrmaskiner får grossisten. ( den kom inte som utlovats). Skitsamma det löste sig iaf!!! ++++++!  Det var riktigt smidigt att fräsa böjarna till golvvärmeskivorna. snabbt och jätte enkelt. Jonas fräste och jag damsög!! *asgarv*!!!!! Jätteenkelt!!!*s* Ja, jag var ju med ´å hjälpte til ´å lägga ner slangen oxå, så visst jobbade jag, så skönt. Mammsen passade barnen hemma hos oss, så skönt att ha barnvakt emellanåt. För det är inte smidigt att göra som vi gör just nu. Bygga hus ´å göra en hel del själva samtidigt som man jobbar heltid och har småbarn!!! Självförvållat!! *s* Ja, det här är sista gången!!! Se´n ska jag sitta på min balkong ´å dricka vin, precis som jag lovat somliga!! Så den som har vägarna förbi då, är välkommen upp på en glas eller två.*ler*
Jonas och elektrikern har kopplat in elen på värmepumpen, måste ju få upp lite värme i bottenplattan, så vi kan lägga klinkers se´n.
Idag var jag och barnen nere en sväng ´å hjälpte Jonas panela garaget, men det blev inte långvarigt. Kajsa vill åka hem, men när vi väl kommer hem så vill hon inte va hemma?!?!? Vilma däremot vill bara va i fiskebäck. Smidigt !!!! Så jag åkte hem med barnen till Långgatan igen.* suck* Ja, jag fick ju rabatterna rensade på Långgatan i dag iaf. Slipper jag göra det se´n. Göttt!!

Tjo ´å flin, dax för vin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0