Uppdatering idag lördag fm.

Uppdatering har varit lite dåligt senaste två veckorna pga. att jag har inte hunnit med att lägga in allt, så därför har jag nu tagit mig i kragen och fixat detta. Ja<g kommer att lägga in lite mer även i kväll. Vi har nu grävt ner jordvärmeslangen. Grovplanerat tomten, gräv ner en del av dräneringen i tomten. Fixat överfyllnaden till den grävda brunnen som morbror Bengt fixade till oss. Inne har Anders skruvat OSB skivor som en blådåre, gipsat hela nere våningen i stortsett färdigt, samt även gjort övervåningen halvfärdigt med detsamma. Han ligger i ska ni veta!!! Super duktiga snickare alltså!
Elrör har dragits överallt i huset, nu återstår bara alla kablöar som ska var i dom oxå. Vi har påbörjar för att lägga klinker i köket. Kommer troligen att börja läggas på måndag. Spännande!! Sten´s bygg & kakel fixar detta om nå´n undrar om vi gör även detta själva så Nej! Man hinner inte med allt. Vi ska ju flytta om senast 5!! veckor. Nästa Måndag kommer köksleveransen ´å då är tanken att vi ska kunna montera köket direkt, så nu är det bråda dagar.
Idag så ska Vi motera garageportar, så att vi kan börja flytta ner lite där. Så skönt!!

Häpp dax att bege mig!!

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0