Ännu en söndag......

... och jag fattar inte hur helgerna kan gå så fort?!?! Jonas har varit i de Värmländska skogarna på svenska rallyt Fredag -Lördag, så  jag och tjejerna har varit själva.  Mysigt! Tom elvis har myst genom att sova i min säng när  jonas va borta.*ler* Idag söndag har jag knappt gjort ett skit. Bihålorna är igensatta så det har varit total medicinkur på mig se´n i morse. Sinova och alvedon och försöka somna så att man slipper värken. Brukar ju funka men det tar ju några timmar innan det börjar släppa. Så det har varit säng och soffa slappa hela dagen idag, ganska skönt. Inte något som jag normalt sett brukar fixa, kryper ju i kroppen annars om jag inte gjort nå´t på några timmar. Finns ju alltid något som ska fixas.
Nu har vi kommit på att vi ska måla om soffbordet och sängen. Hoppas bara att det börjar bli lite varmare ute så vi kan göra det snart. Ska bli kul, känns ju som att vi får nya möbler.*ler*
Annars är det väldigt lugnt här, skönt att bo i nytt hus nu när alla har elräkningar som det stora samtalsämnet. *ler*

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0