Ja nu börjar värmen komma !

Äntligen börjar det komma lite värme iaf! Gräset som vi sådde för ett par veckor sen har börjat gro ordentligt, så snart säger det väl pang så är allt grönt. Va gräs vi har ´å klippa då.*s* Annars så har vi mest fixa i trädgården, planterat rosor, syrénhäck( tack kusin Martin blev kanon!), sått gräs, planterat lite träd och plantor, jag ni ser ju på korten jag lagt in. Sen har jag ju fixat mig ett trädgårdsland av mindre sort, men ändå.*ler* Där har jag satt tomater, plocksallad, paprika, morötter, ´å barnen fick lite blommor oxå. Lite av varje men nå´t iaf!! Himla kul, tomaterna  som jag sådde börjar redan ge skörd!! Jag har fått två små tomater dock inte mogna ännu men ändå!
Nästa projekt är ju att färdigställa garaget under sommaren/ hösten samt så ska vi fixa bakongen med golv och räcke. Det har vart svårt att bestämma sig för hur det skulöe se ut, petig som jag är så har jag nog kollat vart enda räcke i omnejden, man måste ju se vad som skulle passa. Men nu har vi nog bestämt oss, enkelt men endå några små detaljer som jag tror avgör mycket för helthetsintrycket. Fortsättning följer!!

Ska försöka skärpa mig med uppdateringen då jag ser att det finns en hel del som fortfarande följer min blogg!! Jag blir så glad, hoppas man kan va till nå´n hjälp och åtminstonde ge lite inspiration. Lycka till Henrik ´å Hanna!! = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0