Tisdag igen...sen är det Torsdagkväll.........

och jonas & jag sitter i soffan ´å undrar vart hela den här veckan tagit vägen. Just nu går jag som i dvala eller rättare sagt ett vaccum! Jag har tappat inspiration till att göra nå´t hemma, känns skitjobbigt! Händer ju att även jag får såna här svackor även om alla kanske inte ser det, brukar ju va ganska glad ´å sprallig för det mesta. Går och funderar på hur mycket syrénhäck vi ska köpa? Känns som jag börjar bli "snål", vill inte lägga så mycket pengar på hus ´å trädgård just nu, vill göra nå´t annat!! Nå´t kul, riktigt kul!!...................gasa lite...he,he....visst é jag har nog inte alla celler där de ska va, avgasskadad uppväxt kanske. Men det är ju så kul!! Funderar på ´å gneta ihop till en cross, hade vart riktigt kul. Kan ju låna farsans men den é ju för hög för mig. Trillar jag eller stannar så kan jag inte kicka igång den själv, mina ben skulle behöva en förlängning! Ha,ha för inte är crossen förstor inte.....; )
Vi håller på ´å jaga reda på en begagnad 20" tjejecykel till Kajsa, Vilma har ju vuxit i Kajsas ´å hjulade i helgen iväg helt själv utan stödhjul. " Nu ska jag cykla själv" sa hon i lördags ´å tog Kajsas cykel ´å skrek till på Jonas att han skulle hålla i cykel så hon kom  upp, " släääääppppp mig nu papppa!!!" skrek hon innan hon hjulade iväg själv. De kan ju om de bara bestämt sig.
Jag räknade de nya liven ute i lekstugan, det är nio st ungar till.Kaninfarm lilla Fiskebäck. Bosse fick nytt hem i fredags, Hos Elin & Anders i Mullsjö. Han verkar stortrivas där, han har tydligen en ny tjej...hundtjej vid namn roys. Verkar va helt ok att pussas ´å kela i soffan. Sköna Bosse...visst saknar jag denna speciella lilla kille....

Dax ´å jobba lite!!! Tjing!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0